tirsdag 5. mai 2015

Det er vår!


Nå viser endelig våren seg her i Trøndelag også! "Hjemme" på østlandet er det grønt og frodig, mens her på Stjørdal har trærne akkurat begynt å få grønne skudd (endelig!). Jeg syns våren i Norge er fantastisk, med hestehov, hvitveis, knallgrønne trær og frisk luft. Våren i år betyr også at jeg er snart er ferdig utdannet trafikklærer, at det går mot sommer og at jeg snart skal flytte sørover igjen.




Akkurat nå sitter jeg ved kjøkkenbordet og skriver avsluttende pedagogikkeksamen, men jeg må si det frister mye mer å gå en tur og ta bilder i det nydelige været! Eller sitte i hagen og strikke litt...

Jeg har såklart alltid en haug med prosjekter gående, men det er interiørstrikk som opptar meg mest om dagen! Putetrekk liker jeg godt å strikke, fordi det går fort og jeg er av den rastløse typen som helst skulle vært ferdig før jeg begynner. Her er den siste puta i samlinga mi:


Jeg har brukt Drops Nepal på rundpinne 4,5. La opp 120 masker og strikka 80 runder til ei pute på 40x40 cm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar